AKTA STENEN

äntligen tillgång till en dator,=] måste få erkänna att jag känner mig ganska hjälplös utan!
tänkte på en massa bra saker jag skulle skriva under dagen, men de flesta ideerna försvann när jag och Anna plötsligt bestämde oss för att ta ett dopp vid kyrkholmen , det var siktigt skönt i vattnet! var dock jävligt rädd när jag skulle hoppa ut, (jag menar tänk om det finns stenar?)  överlevde iaf den här gången! det roligaste var när vi skulle berätta för annas farsa om vårat spontana bad i älven, han ba: men ni kan ju inte hoppa från lejonströmsbron det medföljer ju faktiskt vissa risker! jag och anna började förstås dögarva och förklarade sedan att det var cirka 1,5 m ner till vattnet, han ba: jaha minibron
Ska iaf börja dra mig uppåt nu och tvätta bort sminket, sen blir det godnatt=] 

 kissies / Simone ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0