det trodde ni inte

  1. Jag heter Emilia och Nike i mellannamn
  2. Jag avskyr innebandy
  3. Tycker att MSN är stressande
  4. Jag har egentligen lockigt hår, som en gång har varit 70cm långt..
  5. Har ALDRIG , druckit , rökt, snusat, stulit, inget olagligt förutom att gå/cykla mot rött ljus
  6. Dansar 5 gånger i veckan
  7. Är faktiskt sjukt duktig i skolan, men har grymt höga krav på mig själv
  8. Har fyra syskon
  9. Känner nästan alltid medlidande till andra människor
  10. Hatar kyla
  11. Har åkt konståkning tills jag var 11
  12. Älskar att kramas
  13. Har aldrig bränt mig i solen
  14. Har funderat på att sluta använda smink
  15. Blir arg på människor som har fördomar om allting

old pic , med brunt hår och naturliga lockar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du inte cyklat utan hjälm? haha

2009-08-21 @ 10:46:24
Postat av: linnea

varför plattar du håret om du har så fina lockar...?:)

2009-08-27 @ 15:18:04
URL: http://linneaochlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0