gult kort

matchen gick ju sisådär som det var tänkt, förlora med 7-0 eller hur vare tjejer?
var vi sämst eller bara allmänt dåliga? , nja tappade iaf räkningen nån gång efter 5
domarn gav mig först mördarblicken när jag sänkte någon, sen fick jag gult kort när jag sänkte en annan tjej utan boll:]
ihih ops, raseriutbrott simone?
nä minsann det fick jag ist på saften när jag råkade spilla ut den på foten..

alltså måste bara säga att pottfrilla är ett big NO NO!
inte sexigt på något sätt!
justja sänkte någon med sån frilla också,

elin och mimmi, hur fan kunde vi göra en sån tabbe=]? pinsamt brudar

pic

<ny tröja, min mobil är pimp>
  pz out / Simone ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0