klokast är den som vet vad man inte vet?

kallamejMååne säger: klokast är den som vet vad han inte vet, klokare än vem?
för om man vet att man kan erkänna det man inte vet så är det också ett slags vetande!
SteN(R) säger: okej du är inte så blond som du verkar.. men jo jag förstår
kallamejMååne säger: nä precis , men intelligens sitter inte i hårfärgen!
SteN(R) säger: haha men sötnos=]
kallamejMååne säger: hallåå??
ihiih oj jag såg inte=]
SteN(R) säger: okej du är blond=]
kallamejMååne: men pusspåre
SteN(R) säger: haha:] nä ditt inlägg ser värsta dumt ut nu kommer alla hata mig
kallamejMååne säger: ihih nädå du är snäll=]
kallamejMååne säger: men jag kan skriva forstättningen.. eller blir det skumt?
SteN(R) säger: nädå , det visar att vi är vänner och inte bråkar som alla andra idioter gör!


allt var så jävla mycket lättare när man var liten och kunde göra fel
och sedan lära sig av sina misstag innan alla hann klaga, visst?

 kissies / Simone ♥


Kommentarer
Postat av: stenberg

2009-08-01 @ 22:59:58
Postat av: stenberg

bättre :]<3

2009-08-01 @ 23:19:14
Postat av: Anonym

"klokast är den som vet vad han inte vet, klokare än vem?

för om man vet att man kan erkänna det man inte vet så är det också ett slags vetande!" Kommit på själv eller ? =)

2009-08-01 @ 23:30:22
Postat av: Rebecca

Jag bara älskar den där bilden och DIG! :)



Saknar dig, syrran min.

Massor med kramar!

Vi ses snart!

2009-08-02 @ 00:14:53
URL: http://rebeccamarkgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0