lev varje dag som den vore din sista

nu har jag skickat hem min sötnos Rebecca=(, förlåt att jag inte skrev igår men ville bara träffa henne så länge som möjligt tills hon skulle hem till Malå.. då var man ensam igen tills mamma kom hem och tvingade mig att packa för jag ska tydligen till stugan igen och just nu kändes det verkligen inte som prio nummer 1, vill bara slappa sista dagarna innan skolan börjar och inte bli uppäten av myror och mygg.
Hinner inte skriva så mycket men igår såg jag och Becca en grymt bra film iaf, "One missed call" inte den nyaste, men definitivt bland de bättre skräckisarna jag sett=)

here is some pictures on my sweetiepie:]

 
 
så blev slingorna förresten! tycker hon passar grymt bra i det

 Kissies / Simone ♥

Kommentarer
Postat av: elin

ofta de där är beccas naturliga hår? =)

asså inte löshår tänkte jag

2009-08-11 @ 22:11:35
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0