lyckad dag med Mimmi...

eller vad säger du?.. det började med att båda vaknade av att vi höll på att frysa ihjäl pga att båda trodde att den andra hade täcket men ingen i själva fallet hade rört det, ja sen så skulle vi upp typ sådär vid 12 när vi vaknade(A) pigga flickor, OJAH! ja sen upptäckte jag att jag hade slut batteri på min nalle aka mobil.. så då blev jag ledsen , sen ringde mamma ba jag hämtar dig om en timma? jag ba EHM WHAT? för jag såg ut som ett yrväder.. ja iaf sen skulle vi upp och fixa allt det gick ju bra enda tills vi insåg att vi hade träning halv 4 och sen cup kvart över 9 imorn, INTE GLADA FLICKOR.
sen fick mimmi följa med hem så skulle vi fixa allt fast då började allt gå åt helvetet hör här...


Mimmi och jag försöker tina mackor , men dom blir aldrig varma..
Mimmi och Måne försöker fixa håret , men det går åt skogen..
Mimselot och Missemåne försöker hitta alla fotbollssaker som ligger utspridda och gömda överallt i husets alla vrår..
Mimmi och Simone börjar bli irriterade och grymt stressade för träningen börjar om 5 minuter och vi har fortfarande inte ätit våra mackor..
Vi pressar ner mackorna och får klumpar i magarna
Sen inser dumma måne att hon glömt SIN cykelnyckel uppe så hon rusar genom rummet och halkar på mimmis värmespray , måne slår skallen i bordet och dögarvar , mimmi garvar sönder..
Sen springer måne ner och letar efter sina benskydd som mimmi påpekar att dom ligger i badrummet och när jag går in i badrummet hör jag AJJJJJJJJJJ , mimmi har nämligen klöst sig på magen , sen inser jag att jag satt benskydden på fel ben , men nu ingen tid att förlora springer ut genom dörren och det är då det slår mig , FAN JAG BEHÖVDE INTE CYKELNYCKELN för jag ska cykla på mimmis cykel utan lås, HAPPYFACE=) sen tog det väl sisådär 1 till minut att få oss iväg för att mimmis cykel fick hyper.. Sen träningen.. behöver jag ens nämna hur det gick.. okej har bara ett ord att säga , FUCKING HELVETE, det blev 2 ord men... heh (A) ni ser ju själva
sen flög jag av cykeln som faktiskt ledde till att mimmi hittade elins byxor fastknutna på en lyckstolpe.. bästa händelsen på dagen kanske?
och nu ska vi cykla typ en mil, önska oss lycka till, det kan behövas........ annars kan ni bara gissa hur de kommer sluta.
var hälsade på våran begravning , seeya

 
Kissies / Simone ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

MINA BYXOR (L)(L)(L)(L) :]

2009-08-14 @ 21:18:22
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/
Postat av: sevastuab

mimselot

2009-08-15 @ 19:55:06

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0