Man mår inte dåligt av det man inte vet

I morse var det skolfoto, vill bara tacka Ellen, du är min ängel!:*
jag tror att det gick ganska bra men det får man väl se snart, jag gjorde ungefär den här minen







har just börjat störa mig på ett uttryck jag säger hela tiden WTF , jag stavar liksom bokstäverna
sjukt störande , förlåt till er som drabbas(A)
Efter skolan så drog jag till stan , där jag klippte mig!
bilder kommer sen , för det ser i princip ut som det gjorde innan lite kortare bara fast med mer volym!




>sen hittade jag ett intressant album på annas mobil, nämligen (Måne)
 måste bara få gratulera anna till den mest underbara bilden på jorden,
jag ser ut som en flippad vampyr eller vad ni nu vill kalla det(A)<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0