PEACE & PAIN

alltså ja idag har min tur tagit över världen, jag har nu lyckats kötta upp foten!
underbar känsla, började med att jag och mimmi skulle cykla hem från stan, där jag btw hittade en tröja och ett par tights
bilder sen(A) ja iaf sen skjutsade mimmi mig på en minicykel sen skulle jag bara fixa till foten litegran
och smack rakt in i hjulet , jag ba fan nu hände det nåt i foten, så fort jag tar av mig sockan så ser jag att det liksom är ett djupt sår rakt in i hälen och blodet rinner ganska lagomt fint..
så först skriker jag sen skrattar jag sen blir jag typ tyst ba : haha vafan tänk om min hälsena har gått av !
mimmi svara: nja så allvarligt är det nog inte..
jag vänder mig ner för att titta på foten... AHHHHHHHJJJ ! myspys man ser som in i foten(A)
mimmi säger: men simone kolla inte de blir bara värre
ja iaf sen kommer min brorsa och skjutsar mig på akuten , och då blire typ 3 timmars väntetid innan en läkare kommer in nämligen vid namn Sven och innan hade jag och min bror skämtat om en ballong han hade gjort av en vit gummihandske , jag ba låt bli min vän Sven
hah sen kommer gubben in och skakar hand ba hej mitt namn är Sven!
¨jag brister ut i skratt
han ba är det så roligt eller fejkar du?
jag ba : hej nej, mitt namn är simone på riktigt!
 
 
sen så sa han japp är du beredd för EN spruta i foten , jag ba jag hatar sprutor sen så ligger jag där och skriker..
helt allvarligt den värsta smärtan i mitt liv utan tvekan. sen går det ett tag och då ska han försäkra sig om att bedövningen har tagit så då pillar han med en pincett i såret, jag ba ajj det känns.. han ba i huden? jag ba antagligen?
så då säger han att vi tar EN spruta till och andas lugnt och allt det där så jag andas och skriker sen utav helvete..
och han ba: ja då tar vi igen då, jag ba IGEN???? han: Jo
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
sen så säger han ta ett djupt andetag, jag ba ska du sticka igen ? han : jo ... jag : TA MITT LIV!!!!!
så tar han igen jag orkar inte ens reagera..

och sen på det sista stället rakt in i såret, jag : ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHHA AJJJJJJJJJJJJJ BUHUUHUUUUUHUUUUU WUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄä, AAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJ
 sedan sydde han 4 stygn i min fot,
bilder kommer sen om man vill se (A)
hehe känsliga tittare varnas 
 
 pz & pain / Simone ♥

Kommentarer
Postat av: klaraa

men fyfan va äckligt, kan inte ha varit skönt :O

stackarn<3

2009-08-29 @ 22:41:44
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0