se men inte röra

kan man ha mer tur.. svar NEJ!
igår först när jag skulle till Elin så insåg jag att jag hade glömt min jacka(A)
happyface:D
sen när jag skulle hoppa fram så började det regna och jag kunde ju inte hålla i nåt paraply så  elin och mimmi gick före med deras hela ben och paraply, och sen sätter jag ner kryckan och tjing krockorna halkar åt varsitt håll och jag känner mig som bambi på hal is(A) sen ligger jag där i vattenpölen och skrattar och är helt genomblöt ..på foten där jag inte har någon sko..
ja iaf sen inne på pan så kommer det nån jävla bitch och stöter i min fot, jag lovar jag var hur jävla nära som helst på att slå till hon med min krycka. ja sen kände jag att nåt fastnade under min fot.. ETT TUGGUMMI?
jag´ba nä vafan: hur jävla tur kan man ha?

ja iaf .. sen igår på stan måste bara få avreagera mig lite-.-
då hoppade jag fram till ingången vid stadium och stannade där och snackade med några människor då känner jag bara att nån stannar bakom mig och liksom förväntar sig att JAG ska flytta på mig när det fanns en utgång liksom 30cm vid sidan om mig?
jag ba nä nu jävlar.. tar ingen i det här landet hänsyn till dom handikappade , nä det är vi som ska anstränga ooss och flytta på oss-. HELVETES JÄVLA OANSVARIGA MÄNNISKOR!

ja iaf så här ser stygnen ut.. ett av dom har spräckts upp och sen är det typ tejp

pz out / Simone


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du stolt över din fot det är allt du pratar om?

2009-08-29 @ 15:49:13
Postat av: gurra

AJJ VAFAAN:O

2009-08-29 @ 17:16:49

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0