gott och blandat

idag har det hänt mycket, otur eller tur? kan knappt svara själv..
började med att stiga upp i morse typ kl 8 för att spela cup i myckle..
när klockan var 9 och jag skulle cykla så insåg att jag hade min cykel hos anna, FAAAAAN! ursäkta språket
men det löste sig iaf , jag fick skjuts av min tränare en räddare i nöden hah(A) vilka ord alltså=]
matchen mot bjurfors förlorades med 2-1.. illa stämningsgården.. illa!
sen gick det typ 3 timmar då satt jag med mimmi&elin 
ja, ni hörde ju själv, så mycket kan man nog knappt skämma ut sig=] typiskt måne..
andra matchen förlorades med ett fruktansvärt onödigt offsidemål mot munksund 1-0 kan det bli värre?
svar på frågan , jo tyvärr..
för det första så fick jag en armbåge i bröstet av nån random jag sänkte, smärta på hög nivå...
jag inser att jag har tejpat fel fot, nämligen den som INTE ÄR STUKAD, FUCK..
sen skulle vi då möta sjöbotten , ehm? visste inte ens att det fanns ett sånt patetiskt lag?
iaf dom är cirka 3 meter bredare än oss och en halvmeter längre, det slutar med att måne blir arg och tar ut det på en stor människa.. domarn - INTE GLAD
matchen förlorades på straffar 0-1 till "randomlaget"
faktum var att vi redan hade vunnit matchen på målskillnad? jag menar hallå?

jo en sak till, min bror var på svensexa idag.. Han måste känt sig lagomt utsatt när han fick en Björklöven-tröja
som den AIK-älskare han är=]


 
finns ju vissa likheter , eller vad säger ni?;)

sen tänkte jag slänga in en bild på min sjukt saknade chihuhua=(
 

 
och mitt solblekta hår, sjukt ljust har det blivit alltså


Kommentarer
Postat av: Anniinas

Your dog is really cute!!<3

2009-08-16 @ 18:43:08
URL: http://anniinasworld.blogspot.com
Postat av: snaya

haha, min stuga ligger i sjöbotten (=

2009-08-16 @ 23:08:34

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0