stek och rykten

ja vädret blev väl sådär, men det var iaf varmt i luften och det finns alltid tillfällen att steka=]
det var inte så mycket folk där , men lyckades till slut så lyckades jag och Anna övertala Ossian att cykla till oss..
måste faktiskt erkänna att jag tyckte lite synd om han när han kom helt slut eftera att ha cyklat uppför mördarbacken och sen försvann solen=] lilla pojken...  men fick iaf höra världens roligast rykte

Ossian : alltså Simone har du 2000kr i månadspeng?
Jag: HAHAHAHAHAHAHAHAH, nej verkligen inte! varför tror du det?
Ossian: jo, det var nån som sa det men kommer inte ihåg vem.
Jag: okej, hah det var nog bland det roligaste jag har hört och tänkte bara klargöra för er andra att om det nu skulle vara så att jag hade månadspeng så skulle det vara typ 500 inte 2000?

alltså så jävla patetiskt , ungefär lika roligt som när någon undrade om jag hade gjort en bröstförstoring , alltså vafan jag är 14 år, tror ni jag skulle få det för mina föräldrar eller?
 
jaja, nog om roliga rykten .. slänger in några stekarbilder på mig och elin också=]

ruuuuuumpaaaa
 

 

 

 kissies / Simone ♥

Kommentarer
Postat av: steK

steeeeeeeeek

2009-08-02 @ 16:30:43
Postat av: Elin

HHAhahaha, jävlar va snygga bilder :] hahah

2009-08-02 @ 16:57:24
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/
Postat av: Elin

hahahahaha ojoj , jag tror att de va jag som sa de till Ossian, men jag fick för mig att du hade sagt de till mig, (A) nått gick fel där

2009-08-02 @ 16:59:01
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0