Anonymt övärt!

Okej först och främst tänkte jag bara säga att det inte ger så mycket att kommentera anonymt för jag ser ju Ip-adressen. Så jag nämner inga namn nu utan tar bort kommentarerna och hoppas att ni skäms lite , tänkte bara så du/ni vet det :)!


Nu är jag iaf med världens sötaste Rebecca Österstrand och hon ska minsann bli blondiieeeeeee , shut up and give me some blondepower! ;) Senare ikv ska vi vara med Felix:D vi ska väl lyckas dra oss ut nånstans..

Igår när jag campade med Anna och hennes familj i Byske, wow satan så långt=] ja iaf på typ kvällen när vi skulle bada så gick vi ut till piren på en grusväg, det gjorde svinont i fötterna så jag bestämde mig för att springa så jag skulle komma fram snabbare , och senare när  jag vänder mig för att kolla var anna har tagit vägen så ser jag att en kille har plockat upp henne och sprungit iväg:] alltså jag ba: okej????? Anna vafan
hon förklarade att den mystiska killen vid namn Lars hade sprungit med henne i famnen , jag ba: hmmm what?
Sen träffade vi Felix , Alle och Victor och hängde med dom hela kvällen typ=)
ja sen när vi var tvungna att gå in så la vi oss i husbilen och drog igen skynket och jag ba : nu känns det som att jag kommer att bli våldtagen av dig anna:], hon ba : passa dig " I ska ta en dildo and put on the mutta" vi brister såklart ut i skratt och somnar typ vid 3 när vi har skrattat färdigt


nu slänger jag in en överpeppad bild också

 
 
och en bild på Becca också såklart=]<3

 Kissies / Simone ♥

Kommentarer
Postat av: Emil

hehe, du har ju såklart rätt i att du kan se IP-adressen, fast, hur ska du veta "vems" adress de är?

De e ju bara en massa sifror och de säger ju inte så mkt ;)

2009-08-09 @ 13:00:13
Postat av: Anonym

vi gör gratis designers, maila bara [email protected] :D

2009-08-10 @ 20:05:56

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0