"All the broken dreams take everything, but they can never have yesterday"

[ ] jätte glad
[ ] kär
[x] glad
[ ] trött
[ ] vild
[x] lugn
[ ] nervös
[ ] uttråkad
[ ] irriterad
[ ] ledsen
[ ] besviken
[ ] arg
[x] sjuk
[ ] stressad
[ ] förvirrad
[ ] sårad
[ ] olyckligt kär

någon som förstår dig: christoffer
någon som du saknar: hanna
någon som du längtar efter:  syrran Rebecca, kom hem.
någon som du hatar: (livet är för kort för hat)
vem kramade dig senast: mamma
vem pussade dig senast: -
vem ringde dig senast: dana
vem ringde du senast: anna
vem var hemma hos dig senast: mina babes elin och mimmi (http://www.elinochmimmi.blogg.se/)
vem var du hemma hos senast: mormor
har du några kärleksproblem: nej
har du ätit något idag: ja mat
har du pratat med någon idag: jo
har du gråtit idag: ja
har du skrattat idag: jo
hur lång är du: 173

Jag:
Är singel: ja
Saknar någon just nu: ja!
Är rädd för att bli övergiven: ja
Svär ofta: händer
Sjunger i duschen: nä
Är en morgonperson: onej!
Skulle kunna ha pyjamas på skolan: varför inte?
Är kär i kärleken: nej
Skrattar åt mina egna skämt: ibland
Vill ha barn: jo fast inte nu
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: nej jag är nöjd med mig själv.!

Har du:
Glasögon/linser: nej, toppensyn vettu!
Piercingar: öronen, navel
Syskon: 1 syster 3 bröder
Pojk/flickvän: nej
Jobb: nä
För många vänner: var går gränsen?
Rymt hemifrån: nä
Färgat håret: jo
Bra självförtroende: lagomt
Sagt "jag älskar dig" till någon: jo
Varit kär: ja
Gjort något olagligt: cyklat/gått mot rött:$..
Somnat i skolan: jo, tråkig so-lektion om havet
Brutit ett ben: i armbågen
Tappat bort mig i min hemstad: ja, när jag var ute och sprang vid mobacken! hamnade vid medlefors...
Sett en fallande stjärna och önskat: nej tyvärr
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: jo tyvärr
Smugit ut utan lov: nä
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: jo
Varit på en blind date: nej
Sovit en hel dag: nej

Hur ofta brukar du:
Titta dej själv i spegeln: när jag går förbi en?
Ha ångest: alldeles för ofta
Drömma mardrömmar: ibland
Klä dig i svart: nej modemiss, helt klart
Lita på folk: vissa

Sista personen som
Sov i din säng: jag, elin och mimmi
Fick dig att gråta: denna låt som stämmer allt för bra  http://www.youtube.com/watch?v=Scm4oAYYbIg
Du delade en dricka med: elin
Skrek på dig: mamma
Du fick sms från: christoffer

slänger in en bil på min storsis som konstigt nog är 10 cm mindre än mig=]
 kissies / Simone♥


Kommentarer
Postat av: fanny

tack sötnos<3<3<3

2009-08-01 @ 19:04:54
URL: http://faannnyp.blogg.se/
Postat av: paulina

Söt blogg=]

2009-08-01 @ 20:51:37
Postat av: Elin

sv: jaa :O den är så jävla hemsk :] <3

2009-08-01 @ 21:27:39
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0