vad händer när man ändrar färg?

hemma från skolan på våran håltimma , grymt skönt ändå fast höll just på att somna på SO-lektionen..
har nog aldrig varit så här trött i hela mitt liv, hon satt iaf och snackade om norden om jag minns rätt(A)

alltså dagens värsta händelse är nog när vi skulle lotta vilka man skulle jobba med på Hk:n ,
alltså det enda jag bad om var att få slippa jobba med en viss person som har svamp på händerna..
men såklart med min tur så blev jag såklart offer!=)
ja och nästa gång ska vi göra äppelkakaknåda in allt det där äckliga i degen , mums hudflagen?
myspys.. nån som vill offra sig ist för mig? funderar just på att bli allergisk mot äpplen,
om det bara inte hade varit så grymt gott, fan:(
jaja, nu ska jag hitta Anna , hon är nog uppe och fjortar sig och fixar håret!


 pz out /  Simone ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0