nails

Hejalla! sitter här nu och degar famför min syrras laptop, ska bannemig skaffa en sån här
har klippt min brors flickvän och riktigt snyggt blev det, inga bilder dock! ska snart fixa naglarna, känns som att jag inte har skött så väl hand om dom, ( oj en orvits där) men fick ett manikyrset av mamma från Mavala så det är nog dags att börja ta hand om dom som sagt,

har fått en fråga också om vad mina produkter är bra för och sånt osv,

tycker att det var en bra fråga och ska svara på det så snart som jag kan

men nu väntar manikyren ahah , ( kände mig som världens diva där men ni vet att så inte är fallet)

kramar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va hette din syrra nu igen!?:]

Tror att du har skrivit det någon gång, och det var fint:), det passade med Simone...!



Har du lust att skriva det igen?:)

2009-12-29 @ 22:25:53

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0