Next time, slow it down and don't feel you have to rush

We might as well face it, det har varit en temadag på skolan . har gjort otroligt fina julkort.. HOST
kände ironin där, men det är som sagt bara att inse^

Cause it's too late, sista danslektionen med Zandra idag.. känner att jag ska ta bort mascaran innan

Then hide away from the rest of the world, ska senare gömma mig med virkningen och göra något riktigt snyggt känner jag

You're my afrodisaiac, sen om det finns ork kvar plugga till matteprovet

Gotta have insight, förutspå framtiden för att förbereda mig

There's no way I'm leaving, nu finns det ingen chans att smita

Stressin' me out I need to chill, snart lägger sig julstresset förhoppningsvis

I admit that, jag inte ska göra mig illa mer




bortse från kvallan.



Kommentarer
Postat av: michelle

jo , stina men sen ska jag och melinda bli fotade av hennes faster :)

2009-12-09 @ 20:23:32
URL: http://michelleostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0