what's missing?

hemma från skolan, bara två dagar kvar tills helg nu peppar jag=D!

har inte direkt några nya händelser, eller jo.
har just fått veta att den dansgrupp jag går i , inte har tillräckligt med pengar så den måste läggas ner. och snacka om att jag blev ledsen, känns typ upp-och-ner-vänt nu :(.. utan den moderna så känns det inte alls lika kul nu.. och i h****e att jag tänker börja någon afro-mix.. tur att baletten är kvar iaf-.-

nä inget mer depp nu, trevlig dag!


     
 Foto: Hea
Modell: Jag


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag såg dig för typ första gången på skolan idag =)

2009-12-02 @ 16:04:29
Postat av: lovisa

du är så jävulskt vacker gumman:)

2009-12-04 @ 21:48:43
URL: http://lollofff.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0