hairlove



* handukstorka håret och massera sedan in , kèrastase resistance som värmeskydd

* massera in Body Double från rot till topp och blås underifrån för extra volym, sedan från sida till sida för att få fall i håret, blås sedan med stor rund borste och rikta luften neråt för att blåsa det rakt.

* dela upp håret i 3 delar , platta sedan med kam och tippa försiktigt plattången inåt för att undvika att det ser frissigt och hackigt ut ( observera, detta funkar inte på för slitet och torrt hår)

* för att avsluta så använder jag Dumb Blonde för att eliminera torrt och slitet hår, så in i topparna

* och voilà , mjukt, glansigt, luftigt hår .. precis som hos frisören , fast billigare då(A) Hehe!


resultatet:



love and respect for hair / Simone

Kommentarer
Postat av: emelie och ida

Självklart ska vi länka dig, har gjort det nu! Ber så mycket om ursäkt att vi inte har gjort det förut, vi visste inte vad du hade för blogg adress. Men nu så!



Tack så hemskt mycket! Roligt att du gillar våra teman :) Ja absolut! skulle vara jätte roligt att fota dig! Vi får hålla kontakten och boka in nånting snart :)

2009-11-08 @ 19:42:09
URL: http://forgottenfairytales.blogg.se/
Postat av: Heffa

Tack, det där behöver jag!

2009-11-08 @ 20:52:12
Postat av: Sara

Tack så jättemycket! Jag kommer inte kunna styra upp några plåtningar på ett tag då objektivet som jag använder inte fungerar... men jag ska försöka komma ihåg att du är intresserad. Annars kommer jag säkert skriva på bloggen när jag söker modeller:)

2009-11-09 @ 13:23:26
URL: http://santapola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0