kan man få nog av?.

idag har helt enkelt varit en nostalgisk dag, då vi har pratat gamla minnen och vips.. vad gammal man känner sig!
kändes ju nästan som att det var nyss man var ute och hoppade hopprep på skolgården=)

fast gammal?.. Nja
ni får då ursäkta att jag inte har några nya bidler att bjuda på eftersom att min mobil är trasig, förlåt
ni får helt enkelt leva med dom gamla bilderna tills allt är fixat=)


bjuder på min önskelista så länge:



TIGI- hårvårdsprodukter

KÈRASTASE - hårvårdsprodukter


PAUL MITCHELL  - rootlift spray


MAKE UP STORE - presentkort


BIK BOK - presentkort

BABYLISS - vågtång, keramiska plattor (mycket bättre än OBH-nordicas!)

HM- presentkort



som ni kanske ser, lite enformig lista.. men kan man någonsin få nog av hårprodukter?
jag tror verkligen inte det alltså(A)

Kommentarer
Postat av: Syrran!

Perfekt!

Då har jag lite koll på vad du vill ha! :D



PUSSSS!

2009-11-26 @ 19:17:38
Postat av: natalij

sv ; haha okej då (: ska du inte festa idag ?! ^^ its fredag liksom ! puss

2009-11-27 @ 15:05:35
URL: http://lowoncrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0