we fear how we feel inside

lovade er ett inlägg och det ska ni få minsann=)
vi spelade lasergame på avslutningen, det var grymt kul och ja .. vem fick högst poäng? (A)
svar: JAG
moahhah jag "sköt" alla som kom i min väg, ondskefullt



och så här skrev tränarna i ett mail sen

"Efter Nordanå drog vi vidare till Nocks för laserspel, eller laserdoome som det hette när jag gjorde det sist för 11 år sedan. Tjejerna var taggade till tänderna och lät sig inte ens störas av några vildsinta Zombies som försökte skrämma bort deras krigarinstinkt. Simone, i lag blå, visade sig ha en oerhörd talang för laserspel och samlade ihop mest poäng. Lag röd vann dock lagtävlingen som ändå var relativt jämn."


asdålig kvalla så jag fyllde i på paint så ni skulle se
för er som ändå inte ser så står det Ranked 1 och tagged players 129 :D
okej blogg.se , vafasiken är problemet.. det tar 20 min att ladda upp en bild.. aja hoppas att det funkar imorn!



love and respect but not to blogg.se! / Simone ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0