when im with you, you take me higher

sitter här med Hanniis nu vi letar musik på spotify, och OJAH.. det finns många skumma låtar här i världen.. vissa får en att fundera , vad fan tänkte dom?
ja iaf det är ganska coolt med syberspace har jag kommit fram till, för er som inte vet vad det betyder ( syftar på hanna) hon såg ut som ett frågetecken när jag skrev! heheh(A)

det är typ internet och sånt shit=), like omg . haha okej jag känner mig lagomt seriös idag så ni får ursäkta alla seriösa inlägg, men helt allvarligt man ska ta livet som det kommer, och just nu flyter allt på ganska lugnt så ni får nog stå ut med mongo-simone ett tag=) LEV `MED DET .. helt enkelt!


ska kila nu , pusselipuss på rumpan och dröm sött ..

 

Alla fattar det här=) HUH?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0