the answers..



Claes: 

favoritämne?

England eller Frankrike?

längd?

är du nöjd med din längd?

räcker det?


Simone svarar: Engelska och NO , kalla mig nörd men that's the truth!=)

Frankrike, jag menar modestad frmaför snobbiga rika engelsmän? dessutom kommer
mitt namn ursprungligen därifrån så.

173,5 - 174

ja Claes, för jag är längre än dig;)

vilken fråga då ahah?:O
 

Wing:

är Wing bäst:$?

Simone svarar:

man ska inte ljuga så du ligger delad första plats där:$



Michelle:

varför är Simone kingeling?

blir det någon snowboard med Michelle i vinter??

tivolidiscot med mig?;*;*;*;*;;*;*;;*;*;*;*;*


Simone svarar:

den dagen jag har svar på den frågan så ska jag skriva den här:]

såklart, taggar för snowboard hela vintern, spec med Michelle!

bara för att du gjorde så många pussmunnar så kanske jag följer;)



Lisamelin:

vem är din bästavän?=)

va memej nån dag?

din blogg är bäst.


Simone svarar:

har svårt att säga jag gillar inte att klassa folk som bästisar, vänner kommer och går..

såklart! tid och datum?

det var nog ingen fråga:]




Fredrik:

varför var du så knas på skolan idag?


Simone svarar:

kommer inte ihåg, antingen beror det på en flum matte-lektion eller så är det bara så att jag är skapt knas (A)



 
Nils:

har du börjat dissa mig?

vad hände med allt?


Simone svarar:

nej, jag dissar dig inte jag har svarat på sms och har inget emot dig!

du vet varför .


Elin:

Hur många ragg får du per dag;]?
Får jag chans på dig?=]


* chips eller godis?
* mobil eller dator?
* favoritglass?
* tips på bra frisör-salong¨?
* favorit-klädaffär?


Simone svarar:

måste man vara ärlig här..:]

okej det varierar typ från ett till tre per dag:]
men Elin , jag som redan trodde jag hade chans på dig?:(

godis is my life... nästan(A)
dator, mobilen kan ta sig
lakritsglass
KI där klipper jag mig och det är grymt bra!
BikBok, HM , Monki, Cheap Monday.. oj nu blev det många här:]


HannaLundmark:

säg två saker som ingen vet om dig



Simone svarar: 

svår fråga men,

1. Jag tycker inte om mina tår

2. jag har alltid knasiga funderingar, typ vad skulle hända om taket rasade när man sitter i badet?



Anonym aka Knocke:


är du tuff?


Simone svarar:


tuffare än dom flesta , definitivt tuffare än dig som bara vågade kommentera anonymt=)
fegis.


Ella:

längd?
skostorlek?
tips för att få fler läsare=]?


Simone svarar:

173,5 - 174

37

skriv bara intressanta saker, och ladda alltid upp nya bilder=)




Det var alla, satan vad lite ni hade fråga! skärp er med kommetarer försjutton:O

 Love and respect / Simone ♥





Kommentarer
Postat av: random

Hej!!!

2009-10-15 @ 14:30:52

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0