hair and love

hejalla=)
sitter med lollo och diskutera det tragiska livet of AmandaVarDet, hon är pinsam=)
nu sprang lollo iväg, hon älskar min plattång

okej den är min babe också ifs ,=)
ikv så ska jag bara ta det lugnt och bli av med min migrän , har varit yr halva dagen:(
och sen har jag klippt och stylat lollos hår,yeyy

men ska kila nu puss




några saker jag inte kan leva utan


kerastase , värmeskydd 269kr

Frizz-ease , smoothing stuff 249kr

Skumtoning, violet blonde 169kr

SilverSchampoo 169kr typ?


rootlift hairspray , 149kr

Osis, volympulver 169kr

Gama keramiska plattor, 699kr
 Love and respect / Simone


Kommentarer
Postat av: (:

hej , jag har oxå migrän ,vet hur det känns :(

har du något bra tips för att få bort den? :)

Skulle va toppen , kram!

2009-09-25 @ 22:43:48

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0