huvud, axlar , knä och tå , knä och tå

just nu sitter jag i Katrineholm, ungefär lika stort som skellefteå(A) enda skillnaden är att de enda affärerna som finns här är typ Åhlens och Kappahl.. jaja ska iaf tillbaka till sthlm sen så då blir det shopping=)
det gillas starkt! förövrigt så får jag ta bort mina stygn imorn, UNDERBART! vill inte ha tråd i min kropp.. känns väldigt onaturligt , idag på spårvagnen så var det några 16åringar som var råpinsamma, dom hade slagit på högsta volym på cassies You and Me- sen satt dom och sjöng med..
ni kan knappast föreställa er hur roligt det var(A)
sen hade jag och syrran halverst tråkigt på tåget så vi ritade självporträtt

ribthecrib simtheslim

pz out / Simone






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0