Streetjazz

ledig från skolan idag , underbart!
eller okej ska egentligen inte klaga har gått skola 2 dagar den här veckan(A)
oh justja michelle .. jag kom inte på dansen du minns min fot? den med köttsår och 4 stygn
kommer iaf nästa vecka, saknar dansen som fan


förresten så börjar mina egna dansgrupper nån gång i oktober tror jag
18:00-19:00 och 19:00 - 20:00 , från årskurs 4-6 hör av er till Unga örnar om ni vill ha en plats
jag ska vara ledare och mimmi hjälper till,  streetjazz ♥..



men nu ska jag upp och äta frukost, jag vet jag är seg men=]

 

 pz put / Simone♥


Kommentarer
Postat av: mimmi

alla måste komma på dansen:*

2009-09-11 @ 11:24:30
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0