MIMMIII IS IN THA HOUSEEEE!!!!!!

hejhejhejhejhejhejhejhej, mimmi här (MIN BLOGG), just nu sitter Simone på ett plan till Gran Canaria, påväg mot värmen.

så nu när hon är borta tänkte jag ge er något kul att läsa, kan böja med 10 saker ni (troligen) inte visste om henne!

Hon kanske verkar normal i bloggen, men det är hon INTE!!! hemma springer hon runt som en duracellkanin, flaxar med armarna och skriker "TAAAP,TAAAP, TAAAPAS" osv.

Hon kan lägga benen bakom huvudet (heheh de kan jag också om någon undrar)

Hon hatar gråtfilmer och vägrar se dom (dock har jag lyckats få henne att titta på några på senaste tiden, och en tår eller två fällde hon allt....)

Hon kan aldrig bestäma sig för en hårfärg, när hon har blont vill hon ha mörkt, när hon har mörkt vill hon ha blont osv

Hon klarar inte av stökiga rum, hon är typ perfektionist. hennes rum är alltid kliniskt rent

Det första hon gör när hon kommer hem är att titta i kylskåpet, sen skafferiet, sen äta.

Hon klarar inte av gult hår, det börjar typ skaka i hennes händer när hon ser en människa med gult hår.

Hennes största fobi är fiskar, hon äter inte fisk, hon klarar inte av att röra fisk, klarar inte av lukten av fisk, och hennes värsta mardröm är att få fiskar under fötterna (???????)

Hon är besatt av lakrits

Hon blir trött typ kl 9 på kvällen, och då MÅSTE hon sova annars blir hon jättearg...




jag och simone för ett bra tag sen, inte det minsta vackert....

PUSSS
/
MIMMIMMIMIMIIII -  elinochmimmi.blogg.se



MÅSTE BARA LÄGGA TILL EN SAK NI INTE VISSTE OM HENNE, så ja.. nu blir det 11 saker.

Hon gör konstiga ljud i sömnen och när man vaknar bervid henne ligger hennes armar och ben oftas slingrade runt en. cozy as hell!!

/ EELIIIIIIIIIIN - elinochmimmi.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0