En oväntad gäst tar plats i min panna

Dagen började i panik, då jag trodde att jag hade försovit mig. Men sedan kom jag på att det var söndag, kunde inte somna om så jag låg vaken och tänkte på snön. Varför, det vet jag knappt själv. Efter några förvirrade minuter bestämde jag mig för att stiga upp, åkte vidare till stan och köpte en lucia-skjorta, jag vet sista minuten.
Efter det skulle jag och Julia träna på våran dansproduktion i Hallen som ska visas på våran julfest, någon som känner sig manad att filma? Vill nämligen lägga upp filmen här på bloggen.
Nu sitter jag nyduschad,nyplockad,nyrakad,nyfixad,nyklippt iklädd en t-shirt. Söndagsslapp, I hope you'll wait for me.
Jag skulle gärna ta emot en snygg brun bränna nu och färgen på håret jag hade ovan som verkar vara nästintill omöjlig att få till, men en dag.. så ska jag lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0