Reklamation

Fick byta in mina skor som hade gått sönder, alltså de var helt öppna vid tån på grund av fel vid tillverkningen.
Som tur var hittade jag ett par supersnygga som var både bekväma och varma. Tacka gud för att något gick min väg. Idag är jag ledig för första gången på flera veckor. Ska faktiskt bara ta det lugnt. Fast nä, det får man ALDRIG göra när namnet är Simone Emilia Nike Markgren, näsi. Här finns det alltid något att ta tag i. I veckan har vi nämligen FLFF, så vi "äger" cafeterian i veckan. Så jag ska minsann baka baka två små kakor.
Tänkte hinna berätta lite mer om mig innan jag sätter igång, ovan har ni mitt fullständiga namn. Byter man plats på mina initialer så får man ordet MENS. Extremt roligt tycker jag. Jag avskyr påstående och jag är väldigt drivande. Jag städar stup i kvarten så mitt rum är oftast ohygieniskt städat. Mina vänner tycker att det är sjukt. Jag får panikångest när jag är sjuk och missar skolan. Det beror på att jag hatar att ligga efter. Är missnöjd med mina höfter, har nämligen inget mellanrum mellan höfter och revben, därav har jag lååååånga ben och en stump till överkropp. Jag är nog mest nöjd med mina ben. Har nog sveriges sämsta kondition trots att jag tränar mer än en olympisk mästare. Vad detta beror på har ingen svaret på, jag hoppas fortfarande att någon ska berätta för mig att jag har ansträngningsastma eller något liknande.. Fast egentligen har jag nog bara sjukt dålig kondition.
Lakrits och salmiak är det godaste som finns. Tycker man inte om föregående så kan man inte vara min vän.
Bekvämlighet går först när jag klär mig. Tyvärr, jag hatar jeans. Hade på mig ett par idag och så fort jag kom hem slet jag av mig plagget från helvetet och tog på mig tights.  Ja, jag skulle kunna fortsätta i all evighet men detta får räcka för tillfället. Ni kanske klarar er med detta onödiga vetande om mig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0