Tror inte att jag behöver shoppa på ett år nu..

Mysig svart tröja - Monki med fickor framtill och knappar bak.
Linne - Gina.
Spetströja - BIKBOK.
Flanellskjorta - Carlings  ( Jag är en sucker för lila saker, ni skulle se mitt rum haha!)
Tunika /lång tee - Rut m.fl
Härlig vit skapelse (kärlek vid första ögonkastet) - Monki.
Gräddrosa något - HM
Köpte denna före jul men.. - HM
Spetskjol (ful som fan på bilden och sitter som en smäck i verkligheten?)- BIKBOK
Over-knee mörkgrå - Åhlèns
att värma öronen med när håret är uppsatt - Rut m.fl
Mina stenåldershörlurar gick sönder och dessa fick ersätta , MUMS. -  nollnittio
Ska påbörja detta projekt imorgon, suveränt till nyårs och födelsedagar som kommer - Lagerhaus
Och till sist, världens bästa locktång vi blev kära i morse när den fixade mitt hollywoodsvall på fem minuter, fem minuter??? inse kärleken..
pust.. jag tror det var allt förutom lite underkläder men sådant ska inte visas i bloggen enligt min åsikt=)
Detta är då vad jag har lyckats åstadkomma under mellandagsrean, har nog inte shoppat så här mycket på flera år.. bortsett från hårprodukter då;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Shit, vad du shoppat! Men assnygga kläder! Jisses alltså! :D Kan dock meddela att vi köpt exakt likadana skjortor på Carlings, haha. Köpte både en lila och en grön. Sjukt snygga! Hoppas du får en underbar nyårs imorgon! SES <3

2010-12-30 @ 22:21:25
URL: http://rebeccamarkgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0