särskrivning

när man bläddrar runt i olika bloggar så märker man att ungefär 70% av dom har problem med så kallad särskrivning, eller ska jag säga " sär      skrivning" 

om man är osäker kan man ju åtminstone sätta ett bindesstreck eller nåt, " bindes     streck"

ahhahhaha, oj men ni ser ju hur fel det blir om man inte sätte ihop orden kolla på det här t.ex :


"en hög stadie lärare söker jobb"

det skulle då självklart stå

" en högstadielärare söker jobb"


jag gissar på att denna inte fick något jobb, hah^

men nu ska jag mysa med min Tyrkiska peber .. PEBER


snart landar min snuttis i de FÖRENADE STATERNA AV AMERIKA, a.k.a USA, New York
inte avis .. nejnej,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0