caught in action!

var nyss på stan och lockade Moas hår, blev superfint, förhoppningsvis lägger hon upp bilder sen! Hennes vän Johanna följde med och knäppte några bilder minsann!
på lördag ska jag möjligtvis styla hår men det beror lite på om jag har en plåtning själv eller om den är på söndag istället, aja det återstår att se helt enkelt!:)

men nu ska jag hoppa in i duschen, värma mig och sen lägga mig under täcket för att mysa med min nalle, som jag fick av Ossian, tyvärr blev han sjuk idag. stackarn, krya på dig!

dagens outfit , inte så stor skillnad från igår menmen, vissa dagar är man inte så kreativ.. (A)




åh jag totalt älskar ryggen på den här tröjan, verkligen älskar.  ni ska få se vad jag ska gör med den senare,
nitar kan piffa upp allt ehehe(A)


Kommentarer
Postat av: pia

så jävla snyggt skärp:D

2010-01-21 @ 19:24:37
URL: http://pias.blogg.se/
Postat av: linn

hahaja:],

linnnj på apa(a)

2010-01-21 @ 22:10:40
URL: http://linnemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0