Desperate Housewives

har legat i sängen och sett på 4 avsnitt av desperate housewives, typ den perfekta avslutningen på en måndagskväll kanske?
men nu är det väl kanske dags att somna , skola imorgon - upp halv 7
om jag får uttrycka det som att jag varken är en morgon eller nattmänniska , min hjärna behöver sömn typ minst 12 timmar

  
ni minns kanske linnet jag pratade om , det är iaf den här, från BIKBOK! tcker att den är skitsnygg, och den måste såklart användas med inte alltför mycket detaljer, så när jag hade den i lördags så valde jag att dressa ner den med mitt nyckelplagg . En grå mysig kofta från Monki , jag älskar den och den kan verligen användas till allting, för att piffa upp en outfit, för en mysig hemmakväll, för att dressa ner saker, för att dansa, helt enkelt allt egentligen!
ska börja lägga upp dagens outfit imorn
så ja ha det gött tills dess! sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0