stylingtips

* när jag tvättar håret så börjar jag med mitt brunette-schampoo från Bed Head
(som plockar fram guldbruna toner, alltså åt det varma hållet) eftersom att när man har varit blond så är det risk att håret börjar skifta grönt och brunette goddess innehåller varma pigment (rödbruna toner) som motverkar dessa.

* handukstorkar sen håret och tar sedan ungefär en matsked med hårinpackning från goldwell för färgat hår, dual senses heter den och luktar gudomligt , den kan vara i från 60 sek till en timma (beroende på hur slitet håret är)
sköljs ur med ljummet vatten för extra glans

* avslutar med balsam från Lee Stafford, poker straight låter sitta i 2 minuter sen ut med det och klart!
lätt som en plätt!

tänk på att skaffa produkter efter hårtyp, ex lockigt/rakt , torrt/fett färgat/naturligt osv.. eller för det man vill åtstadkomma med håret


bilder på det jag använder ↓








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0