15 saker ni inte visste om mig

eftersom att en del av mina besökare inte känner mig så bra så tänkte jag berätta lite snabbt om mig själv

så vi kör en sån här 15 saker ni inte visste om mig:

1. jag har tvångstankar ibland, ( typ måste alltid ha kliniskt rent på mitt rum, att sängen är bäddad och att det inte ligger kläder på golvet eller fel ställen , släcker alltid lampan innan jag lämnar ett rum, om jag har flera saker som ex hårklämmor så ska dom ligga på samma ställe, typ symmetriskt ) osv osv

2. är livrädd för fiskar , börjar gråta om jag känner på en, om en fisk skulle röra min fot så skulle det vara dödstöten, har haft flera mardömmar om hur dom rör mina fötter)

3. är otroligt vig, kan få båda fötterna bakom huvudet , kan gå ner i spagat , kan vika mig dubbelt osvosv

4. är faktiskt ganska smart, gillar NO och engelska ( ej nörd dock)

5. avskyr folk som inte kan stå för det dom säger, och är inte rädd för att säga till om vad jag tycker till sådana!

6. har gått konståkning, i ungefär 6 år , slutade när jag var 10 men talangerna finns kvar ( en del iaf)

7. måste lyssna på musik när jag tränar , springer, ex styrke annars finns det ingen motivation, lyssnar alltid på musik när jag sitter vid datorn.

8. är inte lättskrämd, man kan göra i stort sett vad som helst utan att skrämma mig. det enda som får mig att darra är dock om man kittlar mig på halsen(A)

9. har alltid älskat rynkiga hundar, typ mopsar sharpei , det ser ut som att dom har sprungit in i en vägg och blivit ihoptryckta , typ de gulligaste varelserna som skapats! ska garanterat ha en sådan när jag blir äldre!
och nej jag fick inte detta från (dessie) ni kan frpga de  som känt mig länge, har alltid älskat såna här hundar

10. älskar sommaren , vem tackar inte nej till gyllenbrun hud och solblekt hår?;)

11. mitt första intryck av människor är håret, kollar alltid först där, har det något med att göra att jag vill bli frisör kanske?
exempel gult hår - dålig människa

12. har en riktigt dålig vana, biter på fingarna istället för naglarna.. ajaj Simone så ska man inte göra!
som tur är har jag en pojkvän som inte är rädd för att säga till ifall jag gör det,(A)

13. kan aldrig somna om jag ligger med ansikte mot ett annat ansikte, måste då vända bort huvudet

14. har lätt för att ta massor med bilder men sen svårt att radera dom,

15. har tre regler under jullovet , 

 1.ät mat, 2.gå upp i vikt, 3. träna bort det

hoppas ni fick en någorlunda uppfattning om mig nu, kyss så länge!, ¨

statistiken går upp nu, redan över 100!


Kommentarer
Postat av: Davve

Spagat! Shit vad coolt! Kan du inte lägga upp en bild?

2010-01-10 @ 15:04:25

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0