bläddra förbi om du tycker att det inte stämmer, det här handlar om mig, inte om dig! så om det stör dig. låt det vara



visst det är bara kläder och i början var det kul.
Något jag kunde skratta åt och tänka men gud va patetiskt, men nu tar jag det faktiskt inte som en komplimang längre tycker helt allvarligt att det är jobbigt.




 jag säger INTE att jag uppfann denna stil,  men jag skaffade mig då en egen uppfattning om den och försökte göra den till något eget , och även om denna ovan inte är så märkvärdig så kan jag då anstränga mig, men varför ska jag anstränga mig om vissa bara ska härma. för då har ju som jag gjort jobbet ? Hur kul är det på en skala-.- 

detta handlar inte om något enstaka klädesplagg eller typ bara att man har samma frisyr, det är ju bara mänskligt, och i lilla Skellefteå finns det inte så mycket variation. Men det är inte det jag syftar på, att haka på en trend det gör ju typ alla människor och de är det inget fel på alls, men att copa någons outfit och sen låtsas som att de själv har kommit på den osv det är en helt annan grej så visst får man ha samma färg på naglarna eller samma typ av tröja , men det finns ju en viss skillnad. sen kan jag glädja er med att ingen som har kommenterat hittills har haft något att göra med det jag skrivit om,men det är 105 personer som läst det , ta inte illa upp det är bara min personliga åsikt . och jag tycker faktiskt inte att det är acceptabelt.  Förlåt på förhand till er som inte ska drabbas, var bara tvungen nu . när det nästan har gått 2 år sen detta började- jag säger vad jag tycker och jag har försökt hålla det inne . men det finns en bristningsgräns och nu räcker det.
förlåt igen för överreaktion. men det är ingen som tvingar er att läsa 

Kommentarer
Postat av: joffe

jag tkr då man ska få ha vilka kläder. vilken frisyr å vilken nagelfärg som helst=)

2010-01-19 @ 19:16:41
Postat av: Mimmi

sv; haha, megakul(Y)

2010-01-19 @ 19:20:13
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/
Postat av: Linus

HAAH nån som vill vara som dig kanske ? ;)

2010-01-19 @ 19:30:36
Postat av: es

tänk att någon vill se ut som du? bli lite glad ist? det är ju bara kläder. så mke kan det ju inte skada:)

2010-01-19 @ 19:46:03
URL: http://ellensw.devote.se
Postat av: moa

Hahaha simone gumman.. Jag vet! Jag är inte klok när jag är spontan ;) hehe... Vi ses snart hoppas jag? Kram!!!

2010-01-19 @ 19:52:41
URL: http://moaas.se
Postat av: sofi

haha hoppas du skojar nu...pinsamt

2010-01-19 @ 20:19:01
Postat av: es

okej. jag fatta kanske att det inte är så roligt längre! speciellt nu när den där tjejen coopar hela din outfit kan man ju bli lite sur speciellt då andra personer tror att det är hon som har "skapat" outfiten.. Men nu har jag ju ingen aning om vem det är.. eller jag har ju mina aningar. Men iaf.. jag har ju inte så mke att säga i det här. men jag hoppas det löser sig. Och du borde väl prata med den där "tjejen".

Det som jag kanske mmest irriterade mig på var väl att du skrev det i bloggen.. Men du kanske redan har pratat med henne, men ändå har hon inte lyssnat? isf förstår jag dig.. Men som sagt som du skrev ska jag bara skita i det. det är ju din blogg:).



Kram!

2010-01-20 @ 19:26:13
URL: http://ellensw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0