puuuhh

..allt uppackat och klart,;)
härligt att bo så nära stan!
imorgon ska jag styla håret på Moa så ni får se bilder sen:)
ikväll kommer Ozyy hit, har hämtat hans present idag och han har fortfarande ingen aning om vad tusan det kan vara(A)
inte ni heller för den delen så smaska på den ni;)





Mimmi , hjälp Haiti:(


angående förra inlägget så klippte jag ungefär 6-7cm och jag totaldiggar det, som du säkert ser har jag typ sammanlagt klippt 12 cm på 2 månader och jag kan lova att det behövdes! jag är iaf supernöjd=) och sen måste jag tyvärr vara lite elak mot alla anonyma eftersom att ni är så jävla fega så gå och fläta rövskägget nu! med andra ord till er andra, trevlig helg!=)

Kommentarer
Postat av: LISA♥

vsg, händer?:)

2010-01-30 @ 14:02:45
URL: http://lisameeelin.blogg.se/
Postat av: Mimmi

hahah:]



hjälp Haiti, du med! Smsa HAITI till 7233322, för att skänka 50 kr. Tack för din gåva.

2010-01-30 @ 23:57:19
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0