stranger than your sympathy

har jag berättat att jag klippt håret? tror inte det hursomhelst,

blev awesome, lite annorlunda , lite kortare, lite mer mig
kan visa bild imorgon, är rent ut sagt äcklig nu inget smink , skabbiga kläder och lockigt hår . no fun
men vissa dagar är till för att gömma sig för omvärlden, hehe(A)

ska ta tag i det imorgon, (förhoppningsvis) ska fixa håret på Linnea som ska plåtas av Sofia i stadsparken, blir nog grymt lite tidigt att stiga upp bara .. men det är ju skola snart så det är bara att härda!



ah , vill vara brun nu och ha tillbaka min naturliga dock solblekta hårfärg som ovan ^
men, livet är inte alltid som man vill ha det, och brunettlivet är ju ganska trevligt också, skönt att slippa fördomarna på ett sätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0