produkttips

Sommar: håret slits, bleks och blir frissigt.

Finns det en lösning på dessa problem?
Självklart!
Med rätt produkter så slipper ni se ut som levande risbollar i sommar.







Med ett värmeskydd kommer man långt, men med ett återuppbyggande värmeskydd kommer man ännu längre!
Jag tipsar återigen om denna mirakelprodukt som har hjälpt mitt hår återfå styrka och glans.



269kr, tro mig den är värd vartenda öre.


Schampo, ja det finns ju en hel del att välja mellan! Mitt tips är helt enkelt att gå till frisören och be honom/henne välja ut ett schampo som passar just din hårtyp.

Som nybliven blondin använder jag detta, ett silverschampo som hjälper till att motverka gula toner.


159kr


Inpackning, lösningen på ett överpreparerat, sönderblekt, flerfärgat hår som behöver mängder med fukt.
Efter att du har tvättat igenom håret med schampo så handdukstorkar du håret försiktigt genom att krama ur vattnet sedan applicerar du inpackningen främst i topparna men även där du känner att det är slitet. sedan på med en plastpåse och handduk över det sen låter du den sitta i helst en timme, men en halvtimme minimum!

Jag använder



149 kr,
det kan behövas mer än en burk innan du börjar känna skillnaden på hårkvalitèn, men det är värt det.



Balsam , återförsluter håret efter att du har haft i inpackningen. VIKTIGT. För man vill inte föna/platta ett öppet hårstrå.
Personligen letar jag fortfarande efter ett balsam som passar min hårtyp.. Så samma sak gäller nog här , att gå till frisören och fråga vad honom/henne tycker passar dig bäst!

Jag har tidigare använt:

 
199 kr, bra för oss som har skandinaviskt hår, överdosera inte! Detta är verkligen en fuktbomb.


Med dessa produkter så garanterar jag dig ett sommarsnyggt hår! Utan friss och tovor. Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0