skitungar.

är det rätta ordet för "barn" utan hyfs och en dålig uppfostran.
dom beter sig illa, hamnar i trubbel och är usla i skolan. De flesta bosätter sig på IV för resten av sitt liv.
men nu ska jag inte vara arg utan berätta vad som just hänt.
På väg hem och nästan framme, allt var frid och frjöjd tills en förare i en skruttig raggarbil tutar åt mig, självklart vänder jag mig om och får syn på två vattenballonger som har riktning mot mig. Den ena hinner jag undvika men den andra drämmer till mig i magen så jag tappar luften och får ett rött fett jävla cirkelformat märke.
förbannad, men fokuserad på att få veta vilka små äckel som har samvete att göra så. 
Snart kommer bilen tillbaka och skitungen vinkar åt mig, min första reflex är att räcka ja-ni-vet åt skabbet och sedan ta reda på regnumret. Men inte fn har bilen det heller. 

För att sammanfatta: som förälder ska man ha pli på sina barn, har man inte det. Så ska man inte ha några barn. 




dööööööödaaaaa.

Kommentarer
Postat av: Linn

Detta inträffade mig med. Jag blev oxå förjävla sur.

2010-06-08 @ 19:20:45
URL: http://linnepinne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0