dans,prao,plugg

Imorgon börjar praoveckan som ska spenderas på KI - där jag klipper och slingar mitt hår=)
Förövrigt så är den här veckan fullproppad med roligheter som dans och plugg, det sistnämnda är dock inte fullt så roligt men sådant som måste göras..
Dansuppvisning nu på söndag den 21 november, biljetter köpes någonstans för 60 kr eller kan de så kan de köpas på Nordanå innan uppvisningen börjar=)
Och för er som trodde att tåskor var "fusk", alltså att det är lättare att stå på tå med än utan.. kanske ska pröva ett par innan vi kan föra en diskussion!

Kommentarer
Postat av: klara

sv; det tvivlar jag på!!!!!! gillar inte mina... men det brukar väl vara så, man gillar inte det man har själv.

Har ju sett nån bild på dina och dom var jätte fina ju!

2010-11-14 @ 18:01:52
URL: http://klarahe.blogg.se/
Postat av: klara

sv; Jaaa men precis! :)

2010-11-14 @ 19:00:38
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0