femton saker ni troligtvis inte visste om mig

1. Jag gillar att sjunga fastän jag inte har en blekaste om hur det låter, roligare att leva i ovisshet.(A)
2. Jag har världens sämsta vrister, vill ha snygga höga vrister. Vi dansare kallar dem för balettvrister  och tro mig jag skulle mörda för ett par sådana.
3. Har svårt för att se en ny film. Jag gillar klassiker och när man har en aning om vad som händer i filmen..
4. Jag artikulerar som en galning, det betyder att man pratar väldigt tydligt.
5. Jag är 173.8 cm lång
6. Mitt favoritämne är engelska, jag har alltid haft lätt för språk.
7. Särskrivning stör mig nåt så jävulskt.
8. Jag kan äta hur många clementiner som helst på en dag.
9. Är intresserad av inredning.
10. Kan inte sova om jag har stökigt i mitt rum.
11. Älskar att sticka, sy , pyssla och arbeta med händerna.
12. Är ganska bra på gitarr.
13. Är värdelös på piano.
14. Gillar inte ordet besviken.
15. Är väldigt brydd om vad folk tycker och tänker om mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0