Hiss / Diss

Idag blir det lättsammare, imorgon svarar jag på era frågor så nu är det bannemig dags att ta tummer ur och lägga i en högre växel!

Hiss/Diss hade jag totalt glömt bort sorry. Men nu kommer den!


HISS

• Kilklackar
, så jävla snyggt och för att inte tala om hur lätta de är att gå i jämfört med stilettklackar. Right?

Statement-halsband, nu är ju inte jag själv en älskare av smycken. Glömmer alltid bort att sätta på mig skiten och sen tränar jag typ konstant? (lat helt enkelt)

• Stram knut, gah sexigt. Man visar sina drag på ett snyggt och elegant sätt. Själv har jag öron som inte är av denna värld och bestämmer mig för att bespara jordens befolkning tortyren av att titta på dem så lösningen är hårband/diadem.

• Mjukisbyxor och tights, jag bor i dem. ( Förutom på helgerna) för seriöst hur många orkar trycka upp skrevet i ett par sliskigt tighta stuprörs varje dag?

Helgstyling, har med ovanstående att göra. Med detta vill jag uttrycka att man känner sig tusen gånger snyggare ifall man inte är superfixad i skolan hela jävla tiden. Tänk så skönt att en gång kolla i spegeln och känna att man faktiskt ser snyggare ut än vanligt. Let's be serious, vem orkar att bry sig hela tiden när alla ändå alltid går och oroar sig över hur sminket/håret/kläderna ser ut? Så slappna av och vrid upp hettan ibland.





DISS

• Jensleggings.
Nu diskuterar jag om de leggings som verkligen inte ser ut som jeans, de som 98orna har upptäckt de stoppar ner dem i sockarna och drar upp ordentligt. Hänger pösigt, är verkligen osmickrande för figuren och kan bidra till en kameltoe.

Extrem push-up, som ni säkert känner till så är även detta ett enormt problem bland de yngre generationerna och kan ju erkänna att jag faktiskt inte var något bättre, men jag var ung och dum. Så mitt tips, köp en bh som faktiskt passar dig.

• Baskern,
troligtvis en av de konstigaste plaggen i modevärlden. Något jag aldrig kommer att förrstå, kanske funkar på snygga modebloggare men gör man det fel så börjar jag fundera om det är någon fransk konstnär som har rymt från sin atèlje.

• Gult hår, nejnejnej. Behöver jag säga något mer än gå till en frisör och fixa detta OMEDELBART!.


Kommentarer
Postat av: mimmi

kunde inte hålla med dig mer om dom där jävla jeanstightsen (sånna där tygiga alltså) nej fyfan. skona omgivningen och gör dig av med dom

2010-10-19 @ 20:37:03
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/
Postat av: elvira

håller med dej till 100% på alla punkterna!! jeanslegginsen och push-upen måste vara bland det värre..

2010-10-19 @ 21:17:38
URL: http://elvajra.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha, du är king, syster! Asbra skrivet!

2010-10-19 @ 22:26:00
URL: http://rebeccamarkgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0