"Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks"

HAHA , taste it. You like that huh?
I morse när jag vaknade så kände jag för att ligga kvar och aldrig någonsin stiga upp, ni vet sådana mornar när allting känns värdelöst. Man är stressad och livet suger allmänt hårt. Ja precis så.
Men till sllut så insåg jag att jag inte hade mycket till val så jag steg upp och käkade frukost. Efter några plågsamt långa timmar i skolan så kände jag fortfarande att allt var helt värdelöst tills jag fick ett jättefint sms från min Joacim. Jag började se ljuset i slutet av tunneln och lektionen efter det så hade vi SO. Jag gruvade mig inför betyget på min examinationsuppgift och tänkte att jag säkert hade missförstått hela uppgiften fast icke det.
Där satt den ett MVG på mitt papper, på mitt arbete. Vissa tänker säkert åh lilla skitunge du hade bara tur eller jävla pluggis. Men jag vet att det var välförjänt. Kanske en aning överreaktion på bara ett arbete, men jag vill verkligen visa att jag uppskattar små saker så ja kalla det vad ni vill men just nu tänker jag bara njuta. För vet ni vad? Jag gör det här för min egen skull, för min framtid.



sometimes the hard work is good work when you realize that the result is what you didn't expected.

Kommentarer
Postat av: emma

bra jobbat simone!

2010-10-18 @ 20:58:25
URL: http://emmmmaasj.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Du är duktig, syster! Är stolt över dig! Men tänk även på att inte jobba ihjäl dig... Vet hur lätt man kan ta på sig vatten över huvudet. Men fortsätt bara kämpa så ska du se att du kommer gå ut med lysande betyg!



Ses snart! Massa kramar!

2010-10-18 @ 21:24:29
URL: http://rebeccamarkgren.blogg.se/
Postat av: Alicia

You like that huh? Yeah you like that...

2010-10-19 @ 18:40:39
URL: http://trillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0