Hej alla barn!

Joachim här!
Min underbara flickvän står nämligen framför spegeln och gör sig färdig för avfärd så jag tänkte slänga in ett inlägg här på hennes blogg.

Gårdagen var väldigt lyckad, vi började med att laga en god middag tillsammans innan vi tog en promenad ner till älven där vi satt och myste i någon timme innan kvällsbion började.
Filmen vi såg heter I rymden finns inga känslor och jag kan avslöja att den var över mina förväntningar.
Med andra ord så var det en riktigt bra film som innehöll mycket humor som uppskattades såväl stora som små!

Efter bion åkte vi hem till Simone där vi avslutade kvällen med en massa mys, något som kommer upprepas även ikväll. Tack älskling, du är suuuuveränt undebar!♥


Pussen och smeken, var med i leken
pboy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0