Bekanta blåmärken, platt fall

Just nu har jag ett bra ord för att beskriva hur jag känner: AJ.
För att åstadkomma den tidigare nämnda känslan så ska man ha lektion med en sjukt spänstig dansare. När man försöker vara lika smidig och effektiv själv slutar det därför ganska illa. Men som han sa, "It's better to go for it" annars blir det varken det ena eller det andra och det leder till platt fall. Fastän det mesta jag försökte "go for" slutade med just det, platt fall.
På torsdag under mitt hål ska vi även se Norrdans nya föreställning (han vi hade workshop med var därifrån) som är en tolkning av klassikern Svansjön, av att döma från tidigare föreställningar kan det inte vara annat än fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0