Något som stör mig

En sak som har irriterat mig sedan några år tillbaka är det faktum att jag har ungefär 15 strån på varje ögonbryn, dvs nästintill inga alls.. På grund av detta kan jag inte noppa mina bryn i en snygg form eller ens ge det intryck av att jag har några ögonbryn utan att använda en penna. Som ni säkert förstår ser det oftast väldigt overkligt ut osv, men med lite träning blir det snyggt. Då är det bara en sak kvar att irritera sig på, att brynen aldrig blir 100% lika.
Morr, vet inte vad jag ska ta mig till. Just nu är jag bara förbannad över att jag inte föddes med värsta buskarna till bryn. För allt utom det jag har skulle fanimej vara bättre.
Jag skulle mörda för att få Reina Heins ögonbryn, så ja.. nu vet ni det.
Sen kan man ju försöka bortse från att hon är sådär äckligt snygg också-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0