Självdisciplinen

Har inte varit på topp de här dagarna, har egentligen haft gott om tid att både blogga och plugga så idag valde jag att ägna min värdefulla tid åt det sistnämnda. Måste erkänna att det kändes väldigt ödestigert menmen.
Nu har jag även tagit tummen ur och fotat både det ena och det andra. Och justja, innan ni lägger märke till min usla retuschering på fossingen så vill jag påpeka att ja, jag har ett ärr på vänster fot och ja jag ville dölja det på bilden.
Skor: Pimkie
Skor: Tretter
linne: Vero Moda ( är egentligen knallrött) som på bilden nedan
Klänning/tunika/linne: KULT
Jeans: Pimkie
navelpiercing : Schmuckrausch
med blixt:
utan blixt:
(Ja, jag vet också att den är sne)
Och till sist min skolavslutningsklänning. behöver jag säga att det krävdes mer än blod, svett och tårar för att hitta en klänning med låg rygg?
- Ehm, excuse me. Do you have a dress with a low cut back?
- Haha, no. DO you mean the ones they have on the red carpet. Try Dior over there.
Synd bara att man inte är gjord av pengar.
När jag väl hittat denna underbaris är jag dock inte så säker, självklart älskar jag ryggen. Kanske fokuserade jag endast på en del av klänningen. Nåväl, hittar jag ingen annan så lär ni se mig på skolavslutningen i denna. Antingen ligger jag på golvet med ryggen uppåt eller står med huvudet vänt åt andra hållet. Ta då inte illa upp utan se det som en komplimang.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0