Direktkopat från syrrans blogg

Men okej. Hur i hela friden sammanfattar man en sån här fantastisk resa?!? Vi har haft det så sjuuukt bra! Vi har solat och badat, lärt känna norrmän, ätit middag med trevliga typer, shoppat, blivit less på försäljare, blivit kompisar med restaurangpersonal, ugglat på stranden, druckit strawberry daiquiries i sinne, bott på två olika hotell, åkt soffa efter båt med Lukas och Anna samt bara haft det allmänt jäkla bra. Och nu har jag dygnat och borde veeerkligen sova. Men nja. Det blir när det blir. Är iaf supernöjd med denna lilla Alanya-tripp.
Inledde resan med lite (mycket) skrubb. All min hud förvandlades till svarta korvar och sköljdes bort, skitäckligt med andra ord. Kände mig dock mycket fräschare efteråt.
Drack ungefär en miljon liter vatten under den här resan. Gott.
Megabröd som förrätt.
Balkonghäng
Gulliga hotellsängar
Dagens outfit. Här ser ni även spår av lockar som höll ungefär fem sekunder när jag hade klivit utanför hotellrummet..
Åt middag med några vi träffat på planet. Små, va?
Linjen framträdde...
Iskall drink. Mums
Vårt fina hotellrum.
Magen byter färg...
Och stavningen var inte den bästa.
"Du har sönderblekt tunt bebishår".. Jaja, smaka på den här flätan då?
Innan vi gick ut blev Rebecca festfin i håret
Senare den kvällen lämnade vi paradiset för att åka hem till kalla Sverige.
Snart är färgen ett minne blott och flagnet ett faktum.
Men snart bär det nog av igen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0