Nya vinterkängor

På väg till skolan denna morgon gjorde jag en fasansfulla upptäckten att mina vinterskor varken är vattenresistenta eller köldtäta det vill säga knappast ett par rejäla vinterdojjer som orkar med den nordiska kylan. 
Så jag tog tummen ur efter våran klipplektion att vandra till stan och köpa ett par nya, som tur är bor man ju i en stad där det finns en hel del skobutiker (det här blir easy tänkte jag) och efter en hel del blod, svett och tårar lyckades jag finna ett par som höll måttet någorlunda.

De till vänster, har även en fancy detalj där bak i guld&rött, lite juligt sådär.

Har just smört in dem om ni undrar varför de glänser så..
Insåg nu att de såg förtaskiga ut på bild, men var alldeles för lat - att dra på sig både jeansen och skorna kändes som alldeles för mycket arbete en torsdagseftermiddag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0