ANTIMATTE

Jag är argare än ni kan ana. Den här B-delen tog f*n priset i idioti. Jag kände mig hjälplös, frustrerad och utelämnad till att falla ner i h*lvetet. Jag grät i frustration för jag förstod faktiskt ingenting. Min framtid är över, kommer säkert sänka mig i allt. Få skitj*vla dåliga betyg och hamna på någon äckelskola och börja jobba på mcdonalds. Japp där ser ni min framtid i ett nötskal. Allt detta för att matematik är det mest förvirrande ämnet på jorden.
Just nu är jag anti allting på jorden, har köpt världens finaste väska men orkar inte ens uppskatta den. 
Tur att helgen snart är här så att jag kan tänka på annat än skolan.
När man var brun-.-

Kommentarer
Postat av: michelle

sv ; jaha men dåså! tror dock att dina oinbjudna gäster har vuxit till sig till april ;)

2011-02-03 @ 20:29:08
URL: http://michelleostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0